ממה באמת כדאי להתחסן !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

סוגיית החיסונים בכלל וחיסון הקורונה בפרט שנויה במחלוקת . אך דבר אחד בטוח , כל אחד מאיתנו אחראי לבריאותו ומצווה לשמור על הגוף המדהים הזה שברא לנו הקב"ה ,כמה שניתן . מידת ההשתדלות היא עלינו ויש לה יכולת השפעה עצומה על האופן שבו נחלה אם נחלה ועל סיכויי החלמתינו .

ממה כדאי להימנע !

מידת הכעס. מידת כעס , או תסכול ממושכת פוגעת בכבד ובכיס המרה ולאורך זמן בכל הגוף . תסמיני גוף כרונים נפוצים יהיו : כאבים כרונים למינהם כגון , כאבי ראש בצידיי הראש ובקדקד הראש , עצירות ,כאבי בטן ונפיחות בבטן ,מעי רגיז, עיניים שורפות וכואבות , עד תעוקת חזה וארועי לב למינהם

מידת הפחד פוגעת לאורך זמן במיפרקים , גב תחתון וברכיים ואף בכליות .

מידת הדאגה פוגעת לאורך זמן בקיבה ובמערכת העיכול בכלל ועלולה להוביל לסוכרת מסוג 2 (סכרת מבוגרים) , טחורים , שלשול כרוני , נפיחויות וורידים בולטים

מידת הדין פוגעת בריאות ובמעי הגס לאורך זמן ועלולה אף להוביל לקוצר נשימה , אסטמת מבוגרים , אלרגיות , שלשול ועצירות לסירוגין , סדר כפייתי או בלגן ואגירנות (אם יש מילה כזו)

וכן , גם חשוב לאכול בריא ולנשום אויר נקי ולעשות ספורט , אך זה לא מספיק ! רוב המחלות הן מהנפש אם לא כולן !

ובכן , אז מהעושים ?

התשובה היא – עובדים !

הנטייה הטבעית שלנו היא , לצפות רעות . זהו מנגנון הגנה בסיסי שטבוע בנו כדי לשמור עלינו ולכן כדיי לחזור להיות הצד הרוחני יותר שבנו , הצד הרגוע ,השליו והטוב שבנו עלינו כל הזמן לעבוד על התודעה שלנו . למשל בתור התחלה אני מזהה את המחשבה הראשונה שעולה במוחי בסיטואציה מסויימת עם אנשים , מהו הדבר הראשון שעובר לי בראש שאני יוצאת לכביש , רואה מכרה ברחוב , ניכנסת לעבודה וכו'…

בשלב השני , כדאי להעביר את תשומת הלב לחיובי , למצוא כל דבר טוב אפשרי בסיטואציה . המציאות היא איזון חוזר , אנחנו רואים את מה שאנחנו חווים ולהיפך ולכן כדאי למצוא דברים חיוביים כמה שניתן בכל דבר !

שלב שלישי , צמצום החשיפה לבאסה , כן בדיוק כמו שזה נישמע . מה שניתן להימנע מהשפעות שגורמות לנו להרגיש רע (אני באופן האישי למשל ,מאז פרוץ הקורונה לא רואה חדשות וטלויזיה בכלל . מתעדכנת בכותרות הבוקר כדיי לא להתנתק ולא יותר מיזה )

שלב רביע , כדאי להרחיב בחשיבה החיובית , לתת לזה מקום , לפרט מה שאפשר , ממש להתאמץ בזה אם צריך

שלב חמישי , לפרגן . למצוא מה נחמד וטוב במי שאנחנו מכירים . זה גורם לאיזון חוזר , זה חוזר אלינו !  לפחות 4 פירגונים ביום וביחד עם 3 חיוכים יזומים ביום זה שילוב קטלני ומנצח !

וכן , גם חשוב לאכול בריא , לנשום אויר בריא ולעשות ספורט . אבל זה לא הכי חשוב . כי הכי חשוב הוא , שמה שלא מזמן לנו הקב"ה , שעד אז ותוך כדיי אנחנו ניחייה ולחיות משמעו לשמוח באמת ולאהוב באמת !

רפואה שלמה , מירב

מעוניינת להתייעץ עם מטפלת

השאירי אימייל ואחזור אליך בהקדם